سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک دوستان
درخت دوستی
روستای شیرازآباد
گنابادسیتی
باشگاه جوانان روستای روچی
آشنایی با روش یادگیری خدماتی
روستای استاد
روستای وفس
روستای بیلند
روستای حاجی آباد
گنابادشناسی
اخبارگناباد
کانون فرهنگی نوغاب
باشگاه کشاورزان جوان خلیل آباد
روستای اسفرجان
روستای شاهکوه
روستای قرن آباد
روستای دماب
روستای مهموئی
سازمان مرکزی تعاون روستائی
ایران ترویج
روستای ملوند
روستای کریت
روستای‌ پاکدشت‌
روستای دستگرد بیرجند
روستای مرانک
پایگاه خبری گناباد
آباد باد گناباد
جامع ترین سایت روستاشناسی ایران
سایت مهدی زنگوئی
شهر برزک
روستای ازناوه
روستای کزج
روستای کلات گناباد
روستای سقی
روستای دشتیاری
بچه های روستا
خبرگزاری روستا
گالری عکس شهرستان
سایت اطلاع رسانی فرش ایران
کارپتور
روستای خان آباد
موسسه توسعه روستایی ایران
روستای جزین
روستای خیبری
روستای دلوئی
باشگاه کشاورزان جوان روستای بیمرغ
روستای بقمچ
روستای نیور
روستای بغداده
روستای هدک
روستای نجم آباد
روستای نجم آباد گناباد
باشگاه کشاورزان جوان اسجیل
دنیای مجازی
باشگاه کشاورزان جوان روستای کلیدر
دهیاری گیسور
روستای زیبد
باشگاه کشاورزان جوان روستای صدخرو
پایگاه اطلاع رسانی شورای روستای سقی
روستای برگو
پایگاه تصاویر روستای سنو
گناباد20
روستای نوق
وبگاه روستای کوشه

عملیات ساخت میدان ورودی روستای سنو آغاز شد

محمد نبی زاده دهیار سنو از ساخت میدان ورودی روستا خبر داد
وی افزودبعد ازاتمام جدول گذاری ورودی روستای سنو عملیات ساخت بلوارومیدان این خیابان آغازشد .این مرحله که ازتاریخ 28/11/90آغازشده است باایجادمیدان ورودی سنو ایجاد بلوارآن نیز ادامه خواهد یافت تا در صورت تامین اعتبار آن درخرداد 91به بهربرداری برسد


» نظر

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روستای سنو

جشن 22بهمنجشن بزرگ انقلاب به همت ستاد دهه فجر روستای سنو در محل مهدیه برگزار شد
در ابتدای این جلسه حجت اسلام سیدان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در سخنانی کوتاه با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را مهمترین پدیده تاریخ معاصر دانست که به استیلای غرب بر ایران پایان داد واکنون الگویی برای کشورهای منطقه مطرح شده است در ادامه جوانان پرشور روستای سنو نیز با اجرای برنامه های طنز و فکاحی لبخند و شادمانی را به حاضرین هدیه دادند  لازم به ذکر است  در این جشن به بیش از 30 نفر از حاضرین جوایزی تقدیم گردید یاد اور میگردد 12نفر از جایزه بگیران کودکانی بودند که در رده ابتدایی روستای سنو مشغول به تحصیل هستن ودر مسابقه نقاشی با مضمون کودکان وانقلاب شرکت نموده بودند شایسته ذکر است نگرش این کودکان نسبت به انقلاب و رهبری پرچم دار آن(خمینی کبیر) بسیار زیبا طراحی شده بود تا آنجا که باعث تعجب حاضرین گردید سایر جایزه بگیران نیز در یک اقدام زیبا هنگام دریافت جایزه یکی از شعارهای انقلابی را با صدای بلند سر می دادند  در پایان مراسم در ساعت 21در شامگاه 21بهمن به یاد تکبیرهای بهمن 1357ندای روحانی و دل انگیز گل بانک تکبیر را راس ساعت 9 شب در روستای سنو طنین انداز نمودند همزمان با طنین گلبانگ تکبیر و به شکرانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،نور باران و نور افشانی روستا در جلو مهدیه برگزار شد 

 


» نظر

جشن میلاد حضرت رسول وفجر انقلاب در حسینیه سنوئیها

حسینه مشهدبا حضور جمعی از سنوییهای مشهد مقدس جشن با شکوه میلاد وفجر انقلاب برگزار شد
جشن با شکوه میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدا...و رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) و همچنین  سالگرد سی وسومین تولد انقلاب در حسینیه سنوئیهای مشهد مقدس برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از همشهریان برگزار گردید ابتدا جلسه دعای کمیل برگزار وسپس در ادامه مراسم مولودی خوانی وبیان خاطرات انقلاب ودفاع مقدس مورد استقبال قرار گرفت همچنین به تعدادی از حاضرین طی یک مسابقه جوایزای اهدا گردید شایان ذکر است جناب آقای حسین ظریفی عضو محترم شورای اسلامی روستای سنو در این مراسم حاضر بود.


» نظر

حضور گسترده مردم روستای در راهپیمایی 22 بهمن

 

مردم روستای سنو همگام با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن شرکت نمودند. در این مراسم که از ساعت 9 صبح و از میدان امام خمینی آغاز گردید شرکت کنندگان با شعارهای انقلابی در مسیر راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.


» نظر

برگزاری مسابقه کتابخوانی حجاب وعفاف در سنو

سومین دوره مسابقه کتابخوانی حجاب و عفاف برگزار شد

عنوان : مسابقه کتابخوانی  عفاف  و حجاب  در  روستا های گناباد  برگزار  شد

به مناسبت ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی ، دور  دوم مسابقه کتابخوانی عفاف  و حجاب  به صورت همزمان در  روستاهای شهرستان گناباد برگزار  شد.

در  این مسابقه  که با هدف افزایش آگاهی و تعمیق  بینش  عمومی درباره  فریضه حجاب و تشویق مردم به مطالعه برگزار شد ،  بیش از هزار  و 600 نفر از  اهالی روستاهای  شهرستان گناباد  با پاسخ دادن به 22 سوال  تستی  از  کتاب مساله حجاب  تالیف شهید مرتضی مطهری با یکدیگر رقابت کردند.

نتایج این مسابقه به زودی اعلام و از  75 برگزیده آن هجدهم اسفند و همزمان با روز تاسیس  کانون های  مساجد در مراسمی تجلیل و جوایز نفیسی به آنان اهدا خواهد شد.

این برنامه فرهنگی بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی گناباد و به همت دبیرخانه این شورا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با همکاری مجتمع های آموزش  و پرورش روستایی و کانون های فرهنگی ، هنری  مساجد  روستاها برگزار  شد.

برای اجرای این مسابقه فرمانداری  گناباد بیش از  800 جلد کتاب  مساله حجاب  را با تخفیف بیش از  70 درصد و به قیمت هزار  تومان در  اختیار  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  گناباد قرار داد  تا  در سطح روستاها عرضه شود.

دور  نخست این مسابقه فرهنگی 23  آبان امسال در  سطح شهر  گناباد  و با حضور  بیش از  350 نفر  برگزار  و به 25 نفر  از  برندگان آن ربع سکه بهار  آزادی اهدا شد.


» نظر

حضور کانون فرهنگی هنری شهدا سنو در نمایشگاه توانمدیهای کانونهای

به مناسبت سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه توانمندیهای کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان گناباد در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی افتتاح گردید.

درائین افتتاح این نمایشگاه که با حضور مسئولین شهرستان ومدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد برگزار شد محمدی معاون فرماندار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر وضیعت کانونهای را نسبت به سال گذشته خوب ارزیابی کرد وگفت کانونهای فرهنگی هنری مساجد در زمینه فرهنگی واموزشی پیشرفت بسیار خوبی داشته است وجای تقدیر وتشکر دارد وی ادامه داد کانونهای مساجد خدمات بسیار خوبی را بویژه در سطح روستاها انجام داده است وی بر لزوم اطلاع رسانی بیشتر از فعالیتهای کانونها در روستا تاکید کردوامادگی دهیاریها را با محوریت روحانیون مستقر در مساجد روستاها با برگزاری جلسات توجیهی اعلام نمود


» نظر

واگذاری زمینهای مسکونی

ساختمان روستا

به گفته محمد نبی زاده دهیار سنو در ایام خجسته دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی قرعه کشی زمینهای مسکن روستای سنو بین متقاضیان ثبت نام شده انجام خواهد گرفت لذا از اعضای محترم تقاضا می شود جهت شرکت در این جلسه ونظارت بر روند قرعه کشی راس ساعت 9صبح تاریخ 21/11/1390 در محل دهیاری حضور یابند.

 

                                                                                                                                                                   


» نظر

قبول شدگان دانشگاه را به ما معرفی کنید

قبول شدگان دانشگاه

از آنجایی که در نظر است همچون سالهای گذشته نشریه چشمه همزمان با اولین روز نوروز منتشر شود چنانچه در سال جاری در بین آشنایان ودوستان در مقاطع کاردانی،کارشناسی، کارشناسی ارشد ودکترا در دانشگاه کسی پذیرفته و مشغول به تحصیل شده‏ است مشخصات آنان را ارسال تا در نشریه چشمه به چاپ برسد

اطلاعات ارسالی شامل: نام ونام خانوادگی- مقطع-  رشته تحصیلی- نام دانشگاه وشهر

نحوه ارسال: درج در بخش نظرات  وبلاگ/ ارسال به ایمیل / پیامک به  سامانه اطلاع رسانی سنو 10000001264349


» نظر

جاری شدن سیل در روستای سنو

سیا در سنومحمد نبی زاده دهیار سنو از مسدود شدن راه ارتباطی این روستا با مرکز شهرستان براثر جاری شدن سیل خبر داد

وی افزود بر اثر جاری شدن سیلاب خسارتهای به راه ارتباطی و مزارع و باغات این روستا وارد شده است. این بارندگی که در نواحی کوهستانی جنوب گناباد شدت بیشتری داشت باعث جاری شدن سیل وجمع شدن رسوبات در تقاطع جاده با رودخانه مسیر ارتباطی روستای سنو و12روستای منطقه برای ساعاتی بسته شد . لازم به ذکر است که این نقطه به علت حادث شدن چنین اتفاقاتی سالانه چند بار مسدود می شود که ایجاد پل در این مسیر ضروری به نظر میرسد

خبرگزاری ایرنا- سیل، ارتباط روستای سنو با مرکز شهرستان گناباد را ساعاتی قطع کرد


» نظر

مراسم تقدیروتشکر هیئت فرهنگی مذهبی امام رضا (ع)

مسئول هیئت فرهنگی مذهبی امام رضا(ع)مراتب تقدیر و تشکر خودرا از تمامی عزادارانی که در ایام عزاداری دهه اخر صفردر مشهد حضور یافتندودر برپایی باشکوه این مراسم سهمی داشتند را ابراز نمود.  گزارش روابط عمومی این مجموعه حاکی از آن است که روحانی عباس مهاجرانی از برپایی مراسم مذکور ابراز خرسندی کرد واظهار داشت :مردم ومخصوصا هم ولایتی های عزیز ما نسبت به مسائل مذهبی بسیار حساس وحاضر در صحنه اند این موضوع در دو سال اخیر بسیار محسوس بوده و نمود عینی آن همکاری تنگاتنگ و مساعدت های ایشان در جهت انجام امور مرتبط با حسینیه سنوئیها در مشهد مقدس بوده است.
مهاجرانی از همه عزیزان چه مجاور و چه زائر که در مراسم مذکور حاضر بودند صمیمانه تقدیر نمود و گفت:همشهریهای عزیز منتظر خبرهای خوبی باشند که اگر خداوند توفیق دهد به زودی به استحضار ایشان خواهیم رساند


» نظر
   1   2      >
بایگانی
پاییز84
زمستان 84
اردیبهشت85
خرداد85
تیر85
مرداد85
شهریور85
مهر85
آبان85
میراث فرهنگی وگردشگری سنو
زمستان 85
بهار86
تابستان 86
مهر86
آبان 86
آذر86
دی 86
بهمن86
فناوری اطلاعات روستاتی سنو
اسفند86
فروردین87
ارد یبهشت 87
خرداد87
خرداد 1387
تیر 1387
مرداد 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
فروردین 89
اردیبهشت 89
خرداد 89
تیر 89
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
بهمن 89
دی 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
فروردین 93
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95